To už nikdo nespočítá, protože v průběhu úprav bylo taky hodně oprav
Drahý je to na relativních drobnostech. Je tam pár dražších věcí jako třeba vyrámování (28tis), brzdové
rozvody opancéřovanou hadicí a hydraulická ruční brzda (15tis). Pak je to pár tisíc za sedačky, pár tisíc za
pásy, hodně předělaná elektronika, předělaný řazení, volant a podobně. Na motoru nejsou žádný úpravy. Výkonu
je opravdu dost. Teď se musíme zaměřit na gumy a podvozek. Jeli jsme to na sériových gumách a bylo to hodně
znát.
To znamená že pokud chceme zrychlovat, nevyplatí se investovat do motoru.
Co se
nákaldů týká, tak taky hodně padne do oprav. Ono se to nezdá, ale na každé soutěži i když není rána, tak něco
odejde. Pořád sháníme nějaké plechy, nárazníky, poloosy, ramena, chladiče a podobně.
Celkové výdaje
na jednu soutěž včetně dovezení auta na podvalu, startovnýho, paliva a oprav (bez rány) vychází na 10 - 15tis.